wtorek, 17 maja 2011

piosenki do śpiewania i grania na cymbałkach- ŻABKA MAŁA

A oto tekst i nutki do grania na cymbałkach -  pioseneczki ,, była sobie żabka mała":
 TEKST

Była sobie żabka mała
re re kum kum
re re kum kum
która mamy nie słuchała
re re kum kum bęc

Na spacerek wychodziła
re re kum kum
re re kum kum
innym żabkom się dziwiła
re re kum kum bęc

A na brzegu stare żaby
re re kum kum
re re kum kum
harcowały jak te baby
re re kum kum bęc


Jedna  drugiej w ucho kwacze
re re kum kum
re re kum kum
jak ta mała pięknie skacze              
re re kum kum bęc   

Ostrzegała ją mamusia
re re kum kum
re re kum kum
by zważała na bociusia
re re kum kum bęc

Przyszedł bociek niespodzianie
re re kum kum
re re kum kum
połknął żabkę na śniadanie
re re kum kum bęc

Teraz wszystkie żabki płaczą
re re kum kum
re re kum kum                                       
że jej nigdy nie zobaczą
re re kum kum bęc

Z tego taki morał cały
re re kum kum
re re kum kum
trzeba zawsze słuchać mamy
re re kum kum bęc



NUTKI NA CYMBAŁKI

do do do mi sol sol sol mi
re re fa fa mi mi sol sol
do do do mi sol sol sol mi
sol fa mi re do           

la la la do sol sol sol mi
re re fa fa mi mi sol sol
la la la do sol sol do la
sol fa mi re do